محصولات موجود برای فروش در ثنوله تنها در صورتی قابل مرجوع هستند که یا کالای دریافتی با کالای سفارشی مغایرت در نوع، سایز، تعداد، رنگ و … داشته باشد و یا در کالا ایراد محسوسی دیده شود که در صفحه‌ی مربوط به محصول به آن اشاره ای نشده است. در این صورت، خریدار باید ظرف ۲۴ ساعت ایراد مربوط به کالا را با ثبت یک تیکت در سایت ثنوله اطلاع داده و پس از تأیید توسط کارشناسان، محصول را در شرایط اولیه برای ثنوله ارسال نماید. پس از دریافت محصول توسط تیم ثنوله و در صورت تأیید مشکل از سوی فروشگاه ثنوله یا محصول تعویض شده (در صورت موجود بودن محصول) و یا هزینه‌ی ارسال و هزینه‌ی محصول مرجوعی، با انتخاب خریدار یا به اعتبار کیف پولش در ثنوله افزوده می‌شود و یا ظرف ۲۴ تا ۷۲ ساعت به حساب بانکی‌اش عودت داده می‌شود.


*نکته: خریدار مؤظف است در هنگام دریافت کالا از مأمور پست، بسته‌ی خود را از نظر ظاهری بررسی نماید و در صورت وجود آسیب فیزیکی در بسته‌بندی از دریافت آن خودداری نماید. در صورت دریافت بسته‌های پستی که دارای مشکل ظاهری هستند، بررسی مشکل محصول تنها با داشتن صورت جلسه‌ی بسته‌ی پستی امکان‌پذیر خواهد بود.

نحوه ثبت درخواست مرجوعی
جهت ثبت درخواست مرجوعی از طریق قسمت ثبت مرجوعی سفارش، علت درخواست را به همراه تصاویر و توضیحات لازمه ثبت فرمایید. درخواست در اسرع وقت بررسی و نتیجه اطلاع رسانی خواهد شد.